2661 048976
Αγ. Θεόδωροι Στρατιά, 49100 Κέρκυρα

Εκδρομή της Γ’ Γυμνασίου στη Βουλή

Ολοκληρώθηκε χθες Σάββατο 10 Φεβρουαρίου η ετήσια εκδρομή της Γ΄ Γυμνασίου στη Βουλή των Ελλήνων. Η εκδρομή πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και με άψογη συνεργασία μεταξύ συνοδών εκπαιδευτικών και μαθητών. Η παρουσία των μαθητών μας σε όλες τις δραστηριότητες ήταν υποδειγματική, είμαστε πραγματικά περήφανοι γι΄ αυτά τα παιδιά.Το πρόγραμμα της πρώτης μέρας ξεκίνησε με μια επίσκεψη στο εμπορικό κέντρο ” The Mall”, στη συνέχεια τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας , φάγαμε ένα πλούσιο βραδινό και ετοιμαστήκαμε για τη συνέχεια της βραδιάς μας.Επόμενη δραστηριότητα η παρακολούθηση , στο θέατρο Άλμα, της παράστασης ” Το αγόρι με τις δύο καρδιές”. Η παράσταση ήταν εξαιρετική τα παιδιά μας παρέμειναν προσηλωμένα επί δύο συνεχόμενες ώρες και πολλά χαρτομάντιλα επιστρατεύτηκαν για να σκουπίσουν δάκρυα συγκίνησης. Κάπου εκεί έκλεισε η πρώτη μέρα της εκδρομής και γυρίσαμε κατάκοποι στο ξενοδοχείο.Το πρωί της Παρασκευής ήταν αφιερωμένο στην Ακρόπολη, ξεκινήσαμε την ξενάγηση από τον Ιερό βράχο της Ακρόπολης και συνεχίσαμε στο Μουσείο της Ακρόπολης. Τα λόγια είναι φτωχά για να περιγράψει κανείς τον θαυμασμό που μας προκάλεσε η επαφή μας με αυτά τα θαύματα του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Επιστροφή στο ξενοδοχείο, μεσημεριανό φαγητό και σύντομη ξεκούραση για ανάκτηση δυνάμεων, είχαμε ακόμα πολλά να κάνουμε. Το απόγευμα είχαμε προγραμματίσει το ραντεβού μας για την επίσκεψή στη Βουλή των Ελλήνων, για όσους από εμάς δεν είχαν επισκεφτεί ξανά το χώρο η εμπειρία μας έκανε να νιώσουμε δέος. Η ξενάγηση ξεκίνησε με την είσοδό μας στο χώρο του Κοινοβουλίου, οι μαθητές καθίσανε στα έδρανα των βουλευτών και ακούσανε για την ιστορία του κτιρίου την οποία διαδέχθηκε μια συζήτηση για το πολίτευμα της χώρας μας. Στη συνέχεια ανεβήκαμε στο χώρο των περιοδικών εκθέσεων της Βουλής και ξεναγηθήκαμε στην έκθεση για την Επανάσταση του 1821. Βγαίνοντας από τη Βουλή μια ευχάριστη έκπληξη μας περίμενε, παρακολουθήσαμε την αλλαγή φρουράς στο μνημείου του Αγνώστου Στρατιώτη. Όπως ίσως φαντάζεστε μια και είμαστε τόσο κοντά στον δρόμο της Ερμού τα παιδιά ζήτησαν να επισκεφτούν τα καταστήματα που υπάρχουν εκεί και φυσικά δεν μπορούσαμε να του χαλάσουμε το χατίρι. Κατηφορίζοντας τον δρόμο της Ερμού φτάσαμε στο Μοναστηράκι κι από εκεί στου Ψυρρή όπου και είχαμε κανονίσει να πάμε για φαγητό και χορό. Ήταν μια υπέροχη βραδιά φάγαμε, χορέψαμε και γελάσαμε παρέα με τα παιδιά μας τα οποία διασκέδασαν μέχρι τελικής πτώσεως, κάπου εκεί τελείωσε και η δεύτερη μέρα της εκδρομής μας.

Το Σάββατο ήταν ημέρα επιστροφής στην Κέρκυρα, ο καιρός μας τα χάλασε λιγάκι και χρειάστηκε να επισπεύσουμε την επιστροφή μας αλλά νιώθαμε όλοι ήδη τόσο γεμάτοι από τις εμπειρίες που μοιραστήκαμε.

Σας ευχαριστούμε που μας εμπιστευτήκατε τα παιδιά σας, οι συνοδοί εκπαιδευτικοί: Βρυώνη Ράνια, Ζαβιτσάνου Βάνα, Ζολώτα Κωνσταντίνα, Θεοδωρίδης Κωστής, Κοσκινάς Νίκος, Στεργίου Ελένη, Παπαστάκωνα Σμαράγδα, Βώρος Παναγιώτης.